Tämän hetken suosikkituotteeni

Tämän hetken suosikkituotteeni on Pure Nature -sarjan Acai & Granaattiomena -puhdistusaine kasvoille - tämä tuote toimii! http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=21556

tiistai 16. lokakuuta 2012

Huhhuh, ihan hävettää...

Siitä on niiiin pitkä aika kun oon viimeksi tänne mitään kirjoitellu! No, nyt tehdään asiaan muutos!

Edellisessä postauksessani kirjoittelin kovasti kuinka olisi tarkoitus nousta Senior Myyntipäälliköksi. Tänä pitkänä aikana on kuitenkin tapahtunut paljon muutoksia.

Keväällä tipuin myyntipäällikön paikalta ihan pohjalle tiiminvetäjäksi, sillä jaksaminen oli hyvin vähissä rankkojen harjoitteluiden takia. Sitten kesällä tulikin kierreltyä vähän Eurooppaa, olin siis totaalisen Offline Oriflamen suhteen! Joo, seli seli...

Tänä syksynä olen päättänyt, että nousua on tapahduttava! Olen alkanut enemmän ja enemmän panostamaan Oriflameen, sillä haluan saada tässä nyt jotain oikeastikin aikaiseksi! Paljon on tehtävää, että saisin tavoitteeni täytettyä!

Nyt elämme jaksoa 14. Viime jaksolla sain tehtyä kiinnityksen Senior Tiiminvetäjäksi, eli ylöspäin on nyt matkani tää! Tällä jaksolla mulle nousi ihka ensimmäinen tiiminvetäjä, ja toinen sai tehtyä ensimmäisen kiinnityksensä! ^^ Näyttää siis jo hieman valoisammalta!

Tällä jaksolla olisi tarkoitus saada Myyntipäällikön titteli noudettua takaisin, viime jaksolla ei ollut tuo kiinnitys kaukana, mutten halunnut uhrautua saavuttaakseni sen. Tällä jaksolla se toivottavasti tulee ilman rehkimisiä kasaan!

Suurena tavoitteenani olisi olla aluejohtaja joulun 2012 jälkeen. Olen tavoitteestani hehkuttanut jo kaikille, mukaan lukien Oriflamen toimitusjohtaja, eli en haluaisi millään siitä luistaa! Pelottaa kuitenkin aikalailla, sillä myynnin tulisi nelinkertaistua jouluna, että moiseen tavoitteeseen päästäisiin! Katsotaan mitä tapahtuu, parhaani yritän, mutta saa nähdä riittääkö se sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti